-244 /// Egész napos konferencia, ami fél napig tart
2014. október 14. írta: AggiCo

-244 /// Egész napos konferencia, ami fél napig tart

giraffe.jpgMinden alkalommal megszívom. Pedig annyiszor elhatároztam már, hogy soha többet. Főleg nem fizetősre.

Kb. úgy érzem most magam, mint ez a zsiráf itt a képen.

Egész napos konferenciának volt meghirdetve. Igéző címek, sokatmondó titulusok.

Ehhez képest volt 2 (!) jó előadás, bár az is nagyon az általánosságokról szólt, de 1) legalább angolul (majdnem az egészet érettem!), 2) élvezetes volt. A többi vagy nem arról szólt, ami a címe alapján várható lett volna, vagy olyan szakzsargonban (banki téma), ami számunkra, mezei usereknek kínai volt. Majd ebéd után jött a Fórumnak meghirdetett dolog, ami nem volt más, minthogy megkérdezték, kinek van kérdése. 1 órán keresztül a hülye kérdések, és az azokra adott válaszokat hallgattuk. Az utolsó 1 óra egy üzleti fórum reklámja volt, próbáld ki, aztán fizesd be az évi 240.000 Ft-ot! Na erről az utolsó részről már eljöttem.  Sokkal többet vártam ettől a rendezvénytől... 

Na mindegy, bántott volna, ha nem megyek el, mert azt gondolnám, hogy valami jóról maradtam le...

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr96793191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása