Listázás
2015. április 21. írta: AggiCo

Listázás

check.jpgSzóval nem a bakancslista, hanem az a másik, most újra pipálgatok belőle.

Februárban ezek maradtak:

Készíts el egy ételt, amit csak Te szeretsz: például madártejet!

Megcsináltam: piskótát csokiöntettel. Tényleg azt hittem, hogy csak én szeretem. De sajnos nem, 2 óra alatt felfalta a család...:)

Segíts valakinek, akinek szüksége van rá!

H. barátnőm szakdolgozatot írt, és sokat segítettem neki az online kutatás megszervezésében és lebonyolításában, a szakdolgozat formázásában.

Írj össze 5 dolgot, ami örömet jelent számodra!

Nagyon, és egyre jobban szeretek horgolni.

Szeretek vezetni. Nagyon.

Szeretek beszélgetni olyan igazán és mélyen a barátnőimmel.

Szeretem, mikor a gyerek mellém bújik és megölel.

És szeretek csokit enni.

Menj el egy pszichológiai témájú előadásra!

Beneveztem egy szakmai szupervízióra. Már voltam kétszer, még lesz három alkalom. 

Keress egy verssort, ami motivál jövő évben!

"Az embernek bármit vissza lehet adni, amit elvettünk tőle. A pénzét, a kocsiját, az álmait, de még az egészségét is. Egyetlen dolog van, amit biztos nem tudunk visszaadni: az idejét."

 

A hátralévő 8 hónapra már csak 7 feladatom maradt a listán:

  1. Írj egy verset!
  2. Olvass el egy olyan könyvet, amire már régóta vágyol, de soha nem volt rá időd!
  3. Hívj fel 3 embert, akikkel már nagyon rég óta nem beszéltél, de fontos neked!
  4. Előre találd ki az újévi fogadalmad!
  5. Tervezz és kezdj bele egy könyv megírásába!
  6. Menj el egy templomba!
  7. Vegyél magadnak egy olyan könyvet, amit korábban már nézegettél, de valamiért mégsem vetted meg!

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr1007386596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása