Álláskeresés - itthonról
2015. január 08. írta: AggiCo

Álláskeresés - itthonról

letter.jpgMa elkezdtem az állásközvetítőket nézni, keresni. Volt már egy korábbi listám lementve, azokat kezdtem átnézni: hova lehet regisztrálni, melyiken találok inkább jó állásokat. Tervem: hetente egy órát angliai munkát keresni. Bár nem ez az elsődleges terv, de nem hagyható figyelmen kívül.

Az első közvetítőt ki is választottam, regisztráltam, feltöltöttem, jelentkeztem a fent lévő, témába illő kb. 10 állásra. Mire végeztem, érkezett is a levél a munkaközvetítőtől, hogy ők bizony csak olyan cégekkel vannak kapcsolatban, akik minimum 6 havi angliai munkatapasztalatot megkívánnak.

Viszont ajánlották, hogy keressek olyan közvetítőt, aki nem ilyen speciális, vagy közvetlenül cégeket keressek meg, mert azok rugalmasabbak tudnak lenni.

Nos, ezzel az információval is előrébb vagyok.

Ezzel a heti munkakeresésem befejeződött.

(Terv: heti 1 óra alkalmazotti munka keresése, heti 5-10 óra a vállalkozás kiterjesztése. Ezt csak az arányok miatt írom, nehogy bárki azt gondolja, hogy heti 1 óra munkakereséssel tervezem, hogy kijussunk....)

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr507052921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása