-224 /// Tervek fogságában
2014. november 03. írta: AggiCo

-224 /// Tervek fogságában

calendar.jpgNovember 10-én 12.20-kor megy a gépem, 13.55-kor landol Lutonon.

B. kijön elém, ha nem késik a gép fel is szed. Ha a gép késik, elmegy a gyermekéért az iskolába, és majd együtt visszajönnek értem. Lesz nálam 3 (!) telefon, ebből 1 angol szám, ami egyelőre sms-eket tud csak fogadni. Ha időben ér a gép oda, akkor együtt megyünk B-vel a gyermekért. Ha nem, akkor még a Luton reptéren keresek egy helyet és feltöltöm az angol telefonszámomat.

10-én a legfontosabb elintézendő: a telefonszám feltöltése és telefonálás a jobcenterbe NI szám időpontért*. Ha kapok időpontot 19-ig, akkor elmegyek az interjúra, ha nem sikerül, akkor majd legközelebb:). B. ismerőse 10 nappal a telefonálás utánra kapott időpontot. Meglátjuk.

*) Feltöltöttem a skype egyenlegem, holnap megpróbálom skype-on keresztül felhívni őket, hátha adnak jövő hétre időpontot. Ha nem sikerül, akkor 10-én kell a telefonálást elintéznem.

11-én a legfontosabb feladatom, hogy a bankokat végigjárjam. A Halifax-szal kezdek, mert B. ismerősének ott tudtak nyitni bankszámlát, de egy egész listám van már a kisvárosban lévő bankokról.

Ezen kívül:

- az önéletrajzom elszórása, job agency felkeresése a fő cél, ez ügyben való tájékozódás

- a termékem értékesítését tűzöm ki célul, ennek érdekében való lépések

- B. elvisz 2 vagy 3 városba, ahova átjár dolgozni, ott is megnézem, illetve ott is érdeklődöm job agency-ben és a termékkel kapcsolatban is

- ingatlan ügynökségnél megtudakolni, milyen esélyeim vannak a kutyával kiköltözni. 

 

Ma kinyomtattam az önéletrajzomat húsz példányban. Kinyomtattam és összekészítettem itthoni bankszámla kivonatokat, referenciákról a képeket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr26860001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blogwriter 2014.11.04. 06:48:37

Sok sikert! Menni fog! :)
süti beállítások módosítása