-235 /// Már csak 18-at kell aludni
2014. október 23. írta: AggiCo

-235 /// Már csak 18-at kell aludni

wizz.jpgMég 18-at kell aludni, hogy az a szép kis rózsaszín orrú felszálljon velem. Nagyon izgatott vagyok, 18 éve nem ültem repülőn. Fapadoson meg még soha... Azóta, mióta én Malévval jártam a világot, rengeteg minden megváltozott, és nem csak a gép orrának színe... Tudom, hogy már nem adnak ingyen enni és inni, tudom, hogy valami hideg csarnokban kell várakozni, tudom, hogy a telefont fel kell tölteni, hogy a kézipoggyászban csak 1 decis kiszerelésben lehet folyadék. Kicsit félek, hogy minden rendben lesz-e.

Megnéztem a légitársaság oldalát, mit írnak az ingyenes kézipoggyászról, majd megkerestem azt a fellelhető legnagyobb táskát, ami még belefér a keretbe. Így egy ronda zöld táskával fogok utazni. A biztonság és saját közérzetem végett a bőröndbe becsomagolok azért egy normális ridikült és egy kisebb hátizsákot is. Tulajdonképpen a bőröndöm 32 kilós lehet. Ebbe még az a pár könyv és az a 3 kiló dió is belefér, amit B. kért.

Közben B. szerzett két kisebb megbízást, részemről inkább kis segítés, amiért angol referenciát kaphatok. 

Találtam egy weboldalt, http://www.townpages.com/, amin városra szűkítve lehet legyűjteni információkat. Én a bankokat, a munka közvetítőket, az ingatlan közvetítőket néztem ma meg. Kigyűjtöttem a városka bankjait, majd mindegyiket megkerestem a google térképen. Saját térképet szerkesztettem, erre már csak azok a bankok kerültek fel, amik ne esnek nagyon távolra a többitől. A térképet lementettem, a listát wordbe átszerkesztettem, és így most van egy szép kis 10 bankos listám, ami 1 nap alatt akár le is járható. (Ok, a bankban töltött idő nélkül. De tulajdonképpen remélem, hogy az első bankban sikerül elintéznem az ügyem, és akkor a másik kilencre nem is lesz szükség.) Ugyanígy szültem még másik 3 térképes listát: job agencies, lakáskiadó irodák, és még valami.

Szóval nagyon készülök. Ja, és végre, elkészült az önéletrajzom is. Sikerült két oldalba belepasszírozni a 7 oldalnyi életem:). Már egy beavatott ismerősnél van, aki az angol tanárával ellenőrizteti.

A történetem úgy szép kerek, hogy lassacskán mindannyian meggyógyulunk, és élvezzük az elkövetkező 8 nap őszi szünetet. (Néha bosszankodva, hogy így nem halad a munka!)

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr876827139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása