-251 /// Akadályok nélküli piac, korlátlan lehetőségek
2014. október 07. írta: AggiCo

-251 /// Akadályok nélküli piac, korlátlan lehetőségek

flag.jpgMegszoktam már, hogy ha valami nagyon foglalkoztat, akkor biztos, hogy azzal kapcsolatos dolgok jönnek velem szembe.

Így volt ez, amikor terhes voltam, és az egyik legizgalmasabb vásárlási feladatnak a babakocsi kiválasztását találtam, mindenütt és naponta 10-15 babakocsi jött velem szembe.

Ezért nem is csodálkoztam (nagyon), hogy ma reggel szembe jött velem egy rendezvény reklámja, egy Brit-Magyar üzleti fórumról. Ráadásul a P&P rendezi, akik konferenciáján korábban már én is adtam elő, tudom, hogy mennyire profik. Akadályok nélküli piac, korlátlan lehetőségek - ez a konferencia címe.

Ilyen témák lesznek:

  • Nagy-Britannia a nemzetközi terjeszkedésed célpontja és a növekedésed motorja – legfontosabb indokok, amiért érdemes Nagy-Britanniát választanod.
  • A két ország gazdasági kapcsolata, annak jövője, trendek. Miként támogatja ezt a BCCH, valamint a Brit Kereskedelmi Központ.
  • Export elő-finanszírozás és bankszámlanyitás a UK-ban (akár itthonról)
  • Gyakorlati útmutató a brit piacra lépéshez.
  • Cégalapítás és adózás az Egyesült Királyságban
  • Hogyan segít egy LSP az üzleti sikerhez?
  • Interaktív fórum a brit piaci lehetőségekről, exportról, befektetésről, üzleti környezetről

Így jövő héten már két napon is okosodni fogok!

Kíváncsi vagyok, visz-e előrébb az én ügyemben.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr16766661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása