-270 /// Első nap a munkában
2014. szeptember 18. írta: AggiCo

-270 /// Első nap a munkában

P8110308.JPGAlig vártam, hogy véget érjen a nyári szünet 11 hete. Rögtön utána beiratkoztam 4 hétre angolt tanulni. Ez két tanfolyamot jelent, az első 2 hét nagyon jó volt, 80 %-kos eredménnyel végeztem az upper-intermediate szintet. Elégedett vagyok, jöttek vissza a beszédhez szükséges készségeim.

A második két hét várakozáson aluli volt, így három nap után úgy döntöttem, hogy túl sok feladat vár rám ahhoz, hogy naponta utazzak 1-1 órát egy olyan foglalkozásért, ahol max. 2 új szót tanulok. Nem volt jó, otthagytam.

Ma van az első nap, amikor ismét 14 hét után! ismét visszaáll minden a régi kerékvágásba, és itthon dolgozhatok. Szegény kutyus teljesen meg van zavarodva, úgy örül, hogy egész nap az ölemben akar lenni, nehogy elmenjek valahova...imádom. Követ a lakásban mindenhova...:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr216708595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása