-293 /// Várni, csak várni
2014. augusztus 26. írta: AggiCo

-293 /// Várni, csak várni

clock.jpgAzt hittem, lassan nekiállhatok tenni is. Hát nem. 

Mi mindenre kell várni, hogy tudjam, hogyan tovább?

1) Meg kell várnom, hogy megírják az okosok, köteles vagyok-e letenni az OKJ-s vizsgákat szept. 11, 12, 19-én.

Későbbi kiegészítés: Azért mekkora királyság már, mintha nem is Magyarországon lennénk! Mire megírtam ezt a postot, megkaptam a választ, hogy Nem kell! Hurrá és Juhhé!

2) Ha ez a válasz megvan, akkor meg kell várnom, hogy megírják, hogy a Babilon iskolában milyen nyelvi szintre soroltak be, és azon a szinten indul-e képzés?

Még későbbi kiegészítés: B.2. szintre írtak be, és természetesen nem indul ilyen tanfolyam. De ez legalább megkönnyíti a "Melyik iskola?" kérdését.

3) Ha nem indul képzés ott, akkor az IH-ban meg kell várni, hogy indul-e az én szintemen képzés?

Még későbbi kiegészítés: Találtam csoportot szept. 1-től...:)

4) Be kell iratkozni a nyelviskolába, és el kell végezni. Ez 2-4 hét hosszú időtartam, de még nem tudom, mikor lesz pontosan.

Még későbbi kiegészítés: A kérdés megoldódott: szept. 1-12 között járok iskolába.

5) Útlevelet kell csinálnom, de meg kell várnom, hogy felemeljék az önkormányzatnál a telefont, hogy időpontot kérjek.

Még későbbi kiegészítés: mire megírtam a kiegészítést, már a telefont is felvették: szeptember 4-én délután megyek útlevelet gyártatni. Hurrá és Juhhé! Lehet, hogy mégis tudok ma ügyeket intézni?

6) Meg kell várnom, hogy az 1-3 pontra valamilyen eredmény szülessen, hogy tudjam, mikor zárhatom le a pályázatot, és ennek megfelelően tudjam hogy szeptember vagy október végétől szüneteltetem a vállalkozásomat?

Még későbbi kiegészítés: Projekt zárás: szept. 15-én. Juhhé!

7) Meg kell várnom, hogy B. előkerüljön, és időpontot tudjak vele egyeztetni, mikor mehetek ki hozzá.

8) Meg kell várnom, hogy az időpont alapján repülőjegyet tudjak venni. Mert megyek Londonba! (Külön írok majd róla.)

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr686636819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása