Elszalasztott lehetőség? /// -295
2014. augusztus 24. írta: AggiCo

Elszalasztott lehetőség? /// -295

focus.jpgBekapcsoltam a rádiót (Radio4 - angol nyelven, a netről), és ezzel a mondattal kezdtek:

"I just don't want to lose my focus."

Ezt érzem én is.

Múlt héten felhívtak egy helyről, hogy menjek el dolgozni. Nagyon jó helyen van, gyakorlatilag 10 percre gyalog. Régebben kibújtam volna az örömtől, ha ilyen lehetőségem van. Megmondom, most is meginogtam. Átlagos fizetés, nem sok, de legalább fix bevétel. Heti 32-40 óra munka. Közel. Fizetett szünetek és szabadságok.

Erős voltam és nem vállaltam el. Igen, bárki olvassa ezt, gondolhatja, hogy nem vagyok normális, a mai világban, miért hagyok veszni egy ilyen lehetőséget. Elmondom.

1) Mint vállalkozó, van egy futó képzési pályázatom, még 2-4 hét képzéssel, amit mielőbb szeretnék lenyomni. (Angol nyelviskola!!!!) Erre nem engednek el  egy fix állásból, az tuti.

2) Ha a vállalkozásommal 3 napi munkát szerzek, megkeresem ugyanazt a bért, mint amit a munkahelyen egy hónap alatt. Igaz, kemény meló 3 napi munkát szerezni.

3) Szeretnék elmenni Angliába egy-két hétre ősszel, előkészíteni a kiköltözést (erről írok majd még), oda sem tudnék kimenni.

Szóval nagyon nehéz volt, de nemet mondtam.

És most visszaigazol a mondat:
"Nem szeretném elveszíteni a célomat." És igen, erre kell most fókuszálnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr906636773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása