-344 /// Hinni az álmainkban
2014. július 05. írta: AggiCo

-344 /// Hinni az álmainkban

gyertyafeny.jpgMúlt héten észrevettem, hogy a GPS készülékem drótja már megint nem tölti a készüléket. Mivel mára vidéki munkám volt, az egyik vállalkozásom első nagy megrendelése, jó sok pénzért. A GPS már nem fiatal, csak dróttal együtt működik... Három napja gyorsan beszereztem egy új drótot, ami meg leverte a kocsi szivargyújtója (oda kell bedugni) az egyik biztosítékot. Tegnap reggel kértem a férjemet, cserélje ki ezt a kis vacak biztosítékot a kocsiban, mégis nyugodtabb vagyok, a valaki útba segít a mai utamon. Ki is cserélte. Elfogyott az ablakmosó folyadék, azt is újra töltötte.

Tegnap éjjel azt álmodtam, hogy az ablakmosó folyadék elfogyott, egyedül betöltöttem, de az olaj helyére, így a motor leégett (mondjuk nem tudom, a víztől hogyan?), és soha többet nem tudtam elindulni. Mondtam is reggel a férjemnek, hogy micsoda rémálmom volt. Erre ő mondta, szerencse, hogy csak álom volt.

Mára megszerveztem, hogy míg a férj vidéken, a gyerek a nagymamánál, a kutya a szomszédnál, elindultam a vidéki utamra. Megálltam a péknél - perecet venni. Megálltam a banknál - pénzt kivenni. Elértem a találkozópontra, és vártam a négy kollégát. Tíz perc várakozás után vissza akartam volna kapcsolni a kocsi klímáját, mégiscsak tűz rám a nap... Nos, a kocsit soha, értsd soha többet nem tudtam elindítani. 

Ekkor volt 30 celsius fok. Parkoló. 0 árnyék.

Az első óra várakozás alatt gyors szervezés - a munkát pedig valakinek el kell végezni, kocsit kell szerezni, telefonálgatni.

A második óra alatt a kocsi szerelését kellett szervezni, férjnek, sógornak telefonálni.

A harmadik óra alatt a környék felfedezése történt - hol lehet szombaton nyitva tartó boltot (és nem kocsmát) találni, esetleg egy padot árnyékban.

A negyedik órában már a segítséggel, bikázunk.

Az ötödik órában a segítőm új akkumlátort hoz és szerel a kocsiba, majd beejti az akkumlátor rögzítő elemeket a motorházba....

A hatodik órában értem haza...

Lehet, ha legközelebb rémálmom lesz, el sem indulok sehova....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr376475683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása