-347 /// Egyre inkább /// 2014. július 2.
2014. július 02. írta: AggiCo

-347 /// Egyre inkább /// 2014. július 2.

haziko.jpgMikor nekifogtam, nem gondoltam, hogy ilyen nehéz megírni egy önéletrajzot.

7 oldal lett - az elmúlt 20 év kulcsszavakban... És ebben még nincs kísérőlevél. Ebből hogyan lesz maximum 2 oldal? Hogyan, és legfőképp mikor lesz lefordítva?

Igen, örülök, hogy csak jövő nyárra terveztem a kiutat. Ugyanakkor így elég ráérősen intézek mindent... Félek, hogy a politikai változások nehogy valamilyen akadályt gördítsenek jövő nyárra az utamba. Reménykedem, hogy a politikai változások megkönnyítik a helyzetem, esetleg a devizahitel forintosításával kicsit jobban járunk. Bár jó néhány kérdést felvet bennem a dolog, ami nyilván még nincs kigondolva: a felvételkori áron forintosítanak? Vagy a mai árfolyamon? Vagy valahol közte? És mit forintosítanak? Azt, amit felvettem? Vagy azt, amivel még tartozom? Ebben a kérdésben így maradok a kivárás technikájánál...

Találtam egy jó álláskereső portált, ami szakosodott marketinges és online szakemberes állások közvetítésére.

Közben történnek az események. B, aki Angilában él, és akiről már többször is írtam, hogy vele megosztottam már a gondolataimat hazalátogatott. Izibe elszaladt H-hoz, a közös barátunkhoz, és rögtön elkotyogta neki a terveimet. Expressz hívtam telefonon H-t, hogy maradjon már nála az információ.

Nem tudom, mások hogyan készülnek, én egyelőre nem mondtam el senkinek. Tud róla a Férj és B. barátnőm Illetve most már H. barátnőm is. Annyira nem támogató a közeg, amiben élünk, sem az ismerősök, sem a barátok, és még a család sem, hogy egyelőre titokban készülődünk. Még a gyerek sem sejti... Hogyan is vehetném rá, hogy ősszel teljes gőzzel felvételizzen - "B tervként" - a nyolcosztályos gimnáziumba, ha tudná, hogy nyáron ki szeretnék költözni Angliába?

Mindazonáltal akár felveszik a 8 osztályosba, akár marad az általánosban, első körben egyéni tanrenden, magántanulóként próbálkozunk. Ha nem megy így, akkor évet halasztunk. Egy évet ugyanis mindenképpen adok magunknak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr456457991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása