-245 /// Csak megjön a lendület
2014. október 13. írta: AggiCo

-245 /// Csak megjön a lendület

funnyeyes.jpgHárom nagyon jó hírem is van. Egyik, hogy már Magyarországon van a telefonom, szerdán délelőtt megyek érte! Juhhé!

A másik: B.-nél van egy ismerős, akinek tudtak simán számlát nyitni - útlevél + B. albérleti szerződése. Ez azért jó hír, mert így nekem is tudunk albérleti szerződést készíteni, útlevelem egyébként is van, és novemberben akkor már tudnánk bankszámlát nyitni.

Akkor a telefon, a mail cím, a weboldal, a bankszámlaszám kombinációval már lehetne kifelé terjeszkedni a vállalkozással. És az első megrendeléstől számított 90 (!) napon belül kell csak bejelenteni, hogy vállalkozó akarok lenni. De amint jönne megrendelés - utaznék ki ismét, és intézném az NI számot és az egyéni vállalkozást. Azt hiszem addig felesleges variálni ezzel az NI-TB dologgal, amíg nem válik szükségessé. Ez pedig az egyéni vállalkozói kiváltásánál válhat szükségessé, vagy ha állást kapnék. Állást június előtt nem tudok vállalni, mert a gyereket nem veszem ki a tanév közepén. A vállalkozóihoz meg lehet először egy rendelést generálni.

De legalább kristályosodik a dolog.

És a harmadik: nekiálltam a bakancslistám hatodik pontjának. Elhatároztam, hogy egy éven belül - évszakonként - felújítom a ruhatáram. Kidobálok mindent, ami nem jön rám, amit nem szeretek, ami divatjamúlt vagy ócska, vagy nem volt rajtam valamiért 5 éve. És bevásárolok helyette. Tegnap - a lendületet a glamour akció 20 %-kos kuponja adta - elmentem egy C&A-ba, és húszezer forintért vásároltam magamnak 4 blúzt és egy kardigánt.

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr496787125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bukiszabolcs 2014.10.20. 06:41:58

Szia!

Nekem a bankszámla nyitáshoz kellett egy plusz papír a bankba (Lloyds) az ingatlan irodától. Az egy dolog, hogy ott volt a lakásbérleti szerződés, de kellett egy olyan, amivel az iroda igazolja, hogy mi a lakásban is lakunk. értelmét nem látom, de Ł25 volt az ára. Ami azért annyira nem vicces.

AggiCo 2014.10.20. 07:17:30

@bukiszabolcs: Remélem sikerül ott elintézni, ahol az ismerősnek is. Novemberi utam egyik fő célja a bankszámla nyitás. Addig kell menjek, amíg nem sikerül.:)
süti beállítások módosítása