-248 /// És amit ma találtam, nem fogjátok elhinni...
2014. október 10. írta: AggiCo

-248 /// És amit ma találtam, nem fogjátok elhinni...

CV.jpgNapok óta húzódozik a munka. Valahogy semmire nincs kedvem és érkezésem. Ülök a gép előtt, amit írni kéne, nem megy. Persze, biztos, ha a grafikus megküldi a képeket hozzá, megjön az ihlet. Addig meg bírkózom a lelkiismeretemmel. Felállni a gép elől nem merek, mert akkor már "nem dolgozom", de haladni sem haladok.

Ébredés után gondoltam, ha ma se megy, vagy elmegyek vásárolni, vagy valami másra rákényszereítem magam. A vásárlással kezdtem, de igazából még ahhoz sem volt kedvem. Eljutottam a sarki boltig.

No, ha ez nem, akkor jön a kényszerítés. Angol önéletrajz nélkül ki sem indulok Angliába - nos tessék.

Azt már írtam korábban itt, hogy azért másképpen van az. Már a nyáron eljutottam odáig, hogy nagyon alaposan leírtam és lefordítottam az önéletrajzomat. Most így 7 oldal, és még a magyar szisztémában van összeállítva, viszont alapnak jó, mert most minden belekerült, ami valóban megtörtént, tehát ebből most már csak válogatni és szűkíteni kell.

Több facebook csoportnak is tagja vagyok, sok angliai magyar csoportnak, és ott több Albionba szakadt hazánk fia kínálja szolgáltatását 10-15 Ł-ért. Azaz, hogy ennyiért megírja angolosan. Gondoltam, rövidre fogom a dolgot, fizetek és hamarabb meglesz. Két maisztroval felvettem (még a nyáron) a kapcsolatot. Siralmas eredményt hozott. Az egyik jelezte, hogy ez hosszú, rövidítsem le, írjak bele még ezt azt, és akkor majd ő átírja. Gondoltam, ha már ezeket megcsinálom, mi szükségem a szolgáltatásaira? A másik pedig azzal kezdte, hogyan készítsünk professzionális fotót az önéletrajzunkhoz Angliában! Ez az alap, amit mindenhol olvasni lehet, hogy: fotót, életkort NEM szabad beleírni.

Akkor tovább nézelődtem. Itthon is sok önéletrajz író, meg álláskeresős oldal van, kizárt, hogy angolul ne legyen meg ugyanez. Persze, hogy több tíz oldalt is találtam. Mai feladatként rákényszerítettem magam, hogy ezeket átnézzem. És láss csodát, mit találtam: online önéletrajz író program! De nem csak a rubrikákat kínálja, majd kreál egy doksit belőle, hanem a feltöltött docx formátumú anyagból, közös átszerkesztéssel, példamondatokkal segít rendberakni.  

Itt van, ő az: http://www.myperfectresume.com/ Ok, ez is 3 dollár, de legalább látom, mit csinálok és miért fizetek.

Legkésőbb holnap ezzel elkészítem az angol önéletrajzomat. Igaz, nagyon kéne már hozzá a telefonszámom, de most nem érem el B-t, hogy megkérdezhessem tőle, mikor ér ide a csomag, és hol kell átvegyem... 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr36777441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása