-250 /// Trófeák
2014. október 08. írta: AggiCo

-250 /// Trófeák

trophy.jpgAzt mondta K. barátnőm, hogy írjam össze azt a 20 dolgot, amire büszke vagyok - magammal kapcsolatban. Ez egy ilyen önbizalom - önbecsülés növelő próba. Először nem akartam, erre ma küldött egy e-mailt, hogy megírta az első párat nekem. Valóban, adott lendületet.

1. Bár nem sok reményt fűztek hozzá ismerősök, mégis felvettek főiskolára. Sőt 2 diplomát is szereztem.

2. Nem hittem benne, hogy valaha sikerül, de megtanultam angolul. Any time I can change the language of speaking. (Bármikor nyelvet váltok.)

3. Saját keresetemből, segítség és nyeremény nélkül tudtam venni egy autót magamnak. Ráadásul egy Volkswagent. Igaz, minden alkalommal meg kell néznem, hogy kell leírni...

4. Sokáig úgy véltem, nincs rá szükségem, mégis megszereztem a jogsit. Sőt tíz éve aktívan vezetek. És imádok vezetni.

5. Azt gondoltam, hogy az én barátságaim rövid távúak. Általános iskolás koromban nem nagyon volt barátom, középiskolában meg havonta más volt a legjobb barátom. Most van 5 barátnőm, mindannyiukkal 15-20 éves koromban barátkoztam össze.

6. Nem gondoltam, hogy valaha engem feleségül venne valaki. De úgy tűnik, mégis sikerült.

7. Bár vágytam rá, nem hittem benne, hogy lesz egyszer gyerekem. És van. Legalább egy. Persze ennek előfeltétele volt (az én értékrendem szerint) a férj.

8. Mindig vágytam arra, hogy naplót írjak, de soha nem ment. Ebben a blogban ez már az 55. bejegyzésem. Nem a bejegyzésekre, hanem a kitartásomra vagyok büszke. Ja, és arra, hogy napi 3-5 ember olvassa. És már volt egy hozzászólás is!:)

9. Kitaláltam egy új terméket, ami sikeres. Büszke vagyok rá, de az anonimitásom megőrzése végett most nem írom le a termék nevét.

10. Túl vagyok 5 sikeres tábor szervezésén. Nem hiszem, hogy akarom még csinálni, de erre is büszke vagyok.

11. A város polgármesterétől Elismerő kitüntetést kaptam. (Állítólag valami fém plecsni, egyelőre nincs nálam, mert nem mentem el a díjátadóra, de azért kicsit büszke vagyok. Aztán hátha megküldik valahogy.)

12. Megtanultam - autodidakta módon - kicsit programozni joomlával. Annyira elég, hogy csak ritkán kell igazi programozónak fizetnünk, mert a munka zömét meg tudom csinálni én.

13. Képes és türelmes vagyok társasozni a gyerekkel.

14. Mindig vágytam rá, de nem hittem, lesz saját lakásom. Ok, most sem az enyém még, mert a banknak folyamatosan és egyre több pénzzel tartozom, de otthonnak mégis már az én otthonom.

15. Évekkel ezelőtt ki tudtam szállni egy rossz, több éven át tartó kapcsolatból úgy, hogy még nem volt másik. Tehát mertem az ismeretlenben lépni.

16. Életem egyik legjobb döntésének tartom, hogy kimentem anno au-pairnek Londonba.

17. Értem és bármilyen hivatali ügyet el tudok intézni. Na jó, nem mindig pozitív eredménnyel, de el tudom intézni és nem félek a hivataloktól.

18. Saját, itthoni, tematikus zsúrokat szervezek a gyereknek, nem holmi játszóházas egyen-bér-partit. Volt már pókemberes, Lovagi tornás, Időutazós is.

19. Szeretek és szoktam olvasni. A gyerek is látja és ő is olvasóvá vált.

20. Jó empátiás készséggel rendelkezem, könnyen beleélem magam mások helyzetébe.

 

És ha azt gondolod, hogy olyan könnyű, akkor állj neki Te is és írd össze a saját trófeáidat!

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr336769545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blogwriter 2014.10.08. 15:33:18

Gratulálok, igazán büszke lehetsz ezekre az eredményekre! Jó ötletet adtál, de én le sem merem irni ezek után a saját blogomban a trófeáim :D (ja, és most már kettő...)

AggiCo 2014.10.08. 15:35:22

:) Köszönöm! Kettő:)
Írd le Te is! Kíváncsi lennék és szívesen olvasnám mások Trófeáit is!
Azt hiszem a Trófea attól az, hogy annak érzed-e.:)
süti beállítások módosítása