-276 /// Tolvaj hangulat
2014. szeptember 12. írta: AggiCo

-276 /// Tolvaj hangulat

tolvaj.jpgRám zuhant ismét a szomorúság és kilátástalanság. Hosszú ideje próbálok rájönni, mikor és miért történik ez. Ha egyszer megtalálnám az indikáló okot, meg tudnám előzni.

Először az esőre tippeltem, ami már éjjel óta szakad. De reggel még csak álmos voltam, a hangulatommal nem nagyon volt gond.

Mikor hazaértem, megláttam a könyvelő levelét, ismét fizessek. Iparűzési adó előleg a második félévre 393.600 Ft. Megjegyzem, a második félév július elsején kezdődött. Most szeptember 12. van. Az eltelt időszakban a vállalkozásomból származott bevételem teljes összege: 422.100 Ft. Kifizetetlen számlám nincs. És akkor ez csak az iparűzési adó előleg. Még nem fizettem ki belőle a 27 % áfát, és az egyéb adókat. 

Kérdeztem a könyvelőm: Hogy is van ez?

Még egyszer leírom, hogy megértsem. 

Iparűzési adó előleg a második félévre 393.600 Ft. Befizetni: szept. 15-ig.
Bevételem teljes összege: 422.100 Ft. 
Maradék: 28.500 Ft.
Kifizetetlen áfa (amit gond nélkül elismerem, hogy jár): 89.738 Ft. Befizetni: okt. 12-ig.

A tavalyi év alapján kalkulálták.
a)      nem fizetem ki, mert nincs miből, akkor megbüntetnek
b)      kifizetem, majd 2015-ben hónapokig járok a nyakukra, hogy visszafizessék, s addig szépen kamatoztatják, maguknak.

Magyarország én így nem szeretlek.

De most ezennel és azonnal, végérvényesen és visszavonhatatlanul fogadom, hogy minden erőmmel azon leszek, hogy a gyerekemnek ne itt kelljen felnőnie. Nagyon félek. Nagyon izgulok. De nagyon akarom.

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr666692371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása