-287 /// Hogyan válnak a tervek tetté?
2014. szeptember 01. írta: AggiCo

-287 /// Hogyan válnak a tervek tetté?

cambridge.jpgMindaz, amire vártam, a vártnál hamarabb kikristályosodott.

Szeptember 1-től 12-ig intenzív angolra járok. Ez még része annak a pályázati projektnek, amire 2012-ben pályáztam, és 2013-ban nyertem meg. Ez heti 5x4 órát jelent. (Ennek költségét fedezi a pályázat.)

Szeptember 15-től 25-ig egy újabb csoportba jelentkeztem, ez heti 4x2 óra angol gyakorlást jelent. (Az útiköltség még a pályázatból, tanfolyami díj 7.000 Ft volt!) Ezzel a tanfolyammal oltári szerencsém volt, mert csak azért volt rajta hely, mert tegnap valaki visszamondta.

Októbertől pedig egy öt hetes, heti 2x2 órás tanfolyammal szemezek, szintén gyakorlást céljából. (Ez már teljesen önerős, a tanfolyami díj 8-10.000 Ft körül lesz.)

Közben dolgozom itthon, és tovább készülök.

Sikerült B-vel beszélnem, egyeztetnem, és megvettem a repülőjegyemet! Novemberben 10 napra megyek ki Angliába! Juhhé! Tíz éve nem jártam arra felé... Nagy tervem, hogy beszerezzem / elintézzem:

- vegyek egy angol telefont,

- szerezzek NI számot,

- nyissak egy bankszámlát és hozzá egy kártyát,

- beszéljek egy kinti könyvelővel, esetleg lerakjam egy kinti vállalkozás alapjait,

- egyeztessek legalább 3 kinti potenciális ügyféllel,

- beszéljek kint legalább 1 iskolával,

- felkeressek legalább 3 job centert az önéletrajzommal,

- megnézzek legalább 3 kiadó ingatlant,

- szerezzek egy ASDA katalógust,

- megnézzem az helyi offline lapokat,

- megvizsgálja a kiválasztott kisvárost.

Szóval tele vagyok tervekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr276656403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása