-372 /// Angol vállalkozás /// 2014. május 7.
2014. június 07. írta: AggiCo

-372 /// Angol vállalkozás /// 2014. május 7.

Az tiszta sor, hogy ha az ember munkavállalónak akar kimenni Angliába, akkor mik a lépések. Ma azt fogom kicsit körbejárni, hogy mi a teendő, ha vállalkozóként szeretnék kimenni.

Angilában az egyéni vállalkozót self-employed -nek hívják. Mivel én nem akarok alkalmazottakat (se kint, se itthon), és magam akarok dolgozni, nem látom hátrányát ennek a vállalkozási formának. Én itthon is egyéni vállalkozó vagyok, miért kellene odakint céget alapítanom?

A legfontosabb, amit végig kellene gondolni a következő:

- ha én dolgozom Angliában, akkor elég, ha self-employed vagyok

- ha a férj Magyarországon lévő boltját is ki szeretnénk vinni, akkor érdemesebb Ltd-t alapítani, ugyanakkor az itthoni bolt ugyanúgy adózik, mintha a jelenlegi formában (férj ev.) működne. 

Ez egy nagyon jó oldal, amin össze tudjuk hasonlítani a self-emplyed és az ltd. -t: http://www.evabookkeeping.co.uk/self-employed-v.s.-ltd.html

Két képet beillesztek ide - forrása a fenti link:

ltd2.jpg

ltd.jpg

 Ezek alapján teljesen egyértemű a döntésem:

SELF-EMPLOYED LESZEK.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr166282490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása