-391 /// Nyelvtanulás /// 2014. május 19.
2014. május 19. írta: AggiCo

-391 /// Nyelvtanulás /// 2014. május 19.

level_osz.jpgUtánanéztem.

Angolul márpedig tanulnom kell. Megcsináltam néhány online tesztet, kb. közép alatt helyezik az angolom, de én tudom, hogy 18 éve nem beszéltem, így tanulni kell a nyelvet. Még 422 napig!

Előkerestem azokat a nyelvtankönyveket, amelyeket évek óta őrizgetek, hátha egyszer még valamire jó lesz, és lám, valóban, érdemes volt eltenni.

Magyarországon többször jártam már nyelviskolába: elsőként az Arany János nyelviskolában próbálkoztam - ez 3 napig tartott, aztán a fősulin - egy oroszból frissen átképzett nyelvtanárnál, aki kb. 1 leckével járt előttünk -, tanultam a Katedránál, a Dover nyelviskolánál, és az International Housban.

Ez utóbbi az egyetlen kellemes emlékem, és ez a kellemes emlék döntött is: oda fogok járni.

A tanulós pályázatomból úgyis van még képzésre fordítható 45.000 Ft-om, amit ott egy két hetes intenzív tanfolyamon el is tudok majd verni. Csak az időpont...

Ráadásul 4 hét múlva vége az iskolának, és 11 (!) hét nyári szünet jön. Ez számomra minimál munkát jelent, azt is mind házon kívüli rendezvényeken.

Szóval nem nagyon tudom, mit lehetne csinálni. Esetleg egyéni nyelvoktatásra fordítani.

Mindegy, még a nyári időpontokat nem nagyon írták ki.

Online szintfelmérőkön (találtam egyet az IH nemzetközi oldalán is) B1.2 szintet tudok írni. Ez kicsivel van az alapfok fölött.. Szóval lesz mit behoznom...

A héten elmegyek, hogy legyen egy helyi szintfelmérőm, és tudjam, milyen csoportot kell lesnem

+ van náluk Guinipig csoport. (Úristen, hogy is kell leírni, hogy tengerimalac?) Guinea pig csoport. A tanárképzősők gyakorló osztálya:) Ilyenbe is jártam már náluk, és teljesen ok volt. Ráadásul délelőtt van, nekem ez a jó, mert a férjem délelőtt tud vigyázni a gyerekre, délután és este nem...

Szóval ha megvan a nyelvi szintfelmérő eredménye, beírom a blogba.

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr446179328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása