Újabb lista - év végére
2014. november 25. írta: AggiCo

Újabb lista - év végére

list.jpgGondoltam, így közeledvén az év vége felé, igazán megérdemelnék valamit - magamtól.

Az igazság az, hogy a gondolat onnan eredt, hogy a férjem turmixgépet akart nekem karácsonyi ajándékul venni. Miközben én utálok főzni, még ha a családom állandóan enni akar, akkor is. Sőt, nálunk a bevásárlás és a konyha rendben tartása is a férjem feladata. (Igaz, cserébe viszont a kocsit kizárólag én pucolom.) Azonnal hangot adtam a felháborodásomnak, nekem ugyan ne vegyen konyhai- és takarító eszközöket, vegye meg - magának! Ebből hamar kikerekedett, hogy idén rendhagyó módon vásárolunk karácsonyi ajándékot: mindenki magának vesz valamit, és annak lesz meglepetés, aki adja.

Nos, így gondolkodtam azon, mégis mit vehetnék magamnak karácsonyra. De vagy túl drága dolog jutott eszembe - egy repülőjegy Angliába -, vagy olyan kisebb semmitmondó meglepetések, mint elkészíteni azt az édességet, amit kizárólag én szeretek a családban - madártejet.

Szóval gondoltam, írok egy listát magamnak, amit év végéig meg is valósítok. És nem, nem a karácsonyi feladatok lesznek benne - az egy másik lista, olyan mindenkinek van, még az olyan botcsinálta háziasszonyoknak is, mint én. Ebben a listában csupa apró, de jó dolog lesz benne.

  1. Ha esik a hó, menj el sétálni egyedük vagy a kutyával!
  2. Nézzél meg egy romantikus-bőgős filmet!
  3. Készíts el egy ételt, amit csak Te szeretsz: például madártejet!
  4. Írj egy verset!
  5. Olvass el egy olyan könyvet, amire már régóta vágyol, de soha nem volt rá időd!
  6. Gondold át, mi történt veled az idei évben!
  7. Hívj fel 3 embert, akikkel már nagyon rég óta nem beszéltél, de fontos neked!
  8. Előre találd ki az újévi fogadalmad!
  9. Keress egy verssort, ami motivál jövő évben!
  10. Vagy akár keress minden hónapra, vagy hétre egy-egy verssort, vagy idézetet!
  11. Válassz valamit, amit jövőre megtanulhatsz!
  12. Próbálj ki valamit, amit még soha nem mertél!
  13. Tervezz és kezdj bele egy könyv megírásába!
  14. Készíts valamilyen kézműves dolgot!
  15. Menj el egy templomba!
  16. Menj el egy pszichológiai témájú előadásra!
  17. Segíts valakinek, akinek szüksége van rá!
  18. Vegyél magadnak egy olyan könyvet, amit korábban már nézegettél, de valamiért mégsem vetted meg!
  19. Írj össze 5 dolgot, ami örömet jelent számodra!

 

Neked vannak listáid? 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr506931715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása