-241 /// Határozott haladás
2014. október 17. írta: AggiCo

-241 /// Határozott haladás

phone.jpgA hét nagy előrehaladása:

1) Megszereztem a telefont. B. elküldte, érte menetem, a kezemben van. Egy nagyon kis egyszerű, Samsung Keystone 2 készülék (a képen van), és hozzá egy SIM kártya, angol számmal. Mondjuk a szám megvan, tehát önéletrajzra, névjegykártyára, katalógusba, weboldalra fel tudom írni. Telefonálni nem tudok róla, mert amit B. feltöltött rá összeget szeptember 13-án, az már lejárt. Itthonról most nem töltöm fel, mert a pénzügyi tranzakció vagyonokba kerülne (magyar bankszámláról tudnék csak utalni). Novemberben kint már az első napon fel tudom tölteni, aztán ha lesz kinti bankszámlaszámom, akkor azt online itthonról is elérem, és arról online fel tudom tölteni majd a telefont, hogy folyamatosan működjön. Addig sms-t tudok fogadni rajta.

2) A napokban találtam egy weboldalt, aminek a segítségével már félig átalakítottam az önéletrajzomat. Mivel kicsit kaotikus, nem töltöttem le két dollárért, hanem kimásoltam képként, és majd wordben újra gépelem, újra szerkesztem. Nekem igazából a stílus és a a példa mondatok voltak a lényeges elemek.

3) A novemberi utamhoz kinyomtattam a beszállókártyákat.

4) B. több listát írt, mi mindent kellene kivinnem neki, lassan neki kell állni beszerezni.

5) Az egyik bankszámlakivonat megérkezett B. címére.

6) A bakancslistám 6. pontjához: vettem egy új kabátot és egy csomó új zoknit. 

Jövő hétre a terveim:

- befejezni a CV-t

- venni egy új vízálló cipőt

- venni egy új esernyőt

- kitalálni a gyerek zsúrjára a programot.

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr116802373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása