-405 /// Blogokról /// 2014. május 5.
2014. május 05. írta: AggiCo

-405 /// Blogokról /// 2014. május 5.

Sokféle blogot találtam, írták férfiak, nők, fiatalok, családosok, gyerekesek, gyermektelenek.

Voltak köztük olyanok, akik megtalálták a számításukat Angliában. (ez volt a több) Voltak, akik keserűen jöttek haza és mindent és mindenkit szidtak. Nagyon-nagyon jó volt elolvasni. Volt akinél több évnyi (!) anyagot olvastam át, volt ahol a stílus miatt nem tudtam magam 1-2 hónapon sem átrágni...

És voltak nagyon szórakoztatók, amiket biztos, hogy továbbra is fogok olvasni.

Ilyen a

 

Őket már megtaláltam, de még nem rágtam magam végig a teljes blogjukon:

 

Próbálom a náluk olvasottakat saját szavaimmal átírni, de nyilván mindent nem lehet.

Ha idézek, azt jelzem, és azért idézek, mert ezt a blogot magamnak írom, és a fő célja nem az irodalmi szövegalkotás és eredetiség, hanem az én felkészülésem, az információk összegyűjtése, hogy egy helyen bármikor visszakereshessem.

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr926119757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása