Hogy állnak a listák?
2015. február 04. írta: AggiCo

Hogy állnak a listák?

dsc_0014.JPGEltelt egy hónap, gondoltam megnézem, mi mindent sikerült az év végi listámból megvalósítani.

Szerintem elég jól állok, mert hat pontot meg is kezdtem, és még csak egy hónap telt el az évből.

1. Ugyan hó nem nagyon esett, de voltunk nagy sétán már, igaz, nem csak kettesben a kutyával, de mindannyian!

2. Megnéztem néhány filmet, de olyan igazi-bőgőst, mint az Irisz, vagy az Oly sokáig szerettelek, olyat nem találtam.

3. Átgondoltam a 2014-es évet. Tanulságos volt.

4. Néhány pontot összevontam: kiválasztottam valamit, amit megtanulhatok: amigurumi készítés, ez olyasmi volt, amit eddig még nem mertem, ráadásul kézműves dolog. Íme az egyik első darabom - egy sárkánybébi.

Sőt, ma varrni fogok: párnahuzatot! Már megvettem az anyagot hozzá, a párnát, a cipzárt, délután meg is csinálom!

De maradt még néhány teendőm a hátralévő 11 hónapra - amellett, hogy Angliába készülök: 

  1. Készíts el egy ételt, amit csak Te szeretsz: például madártejet!
  2. Írj egy verset!
  3. Olvass el egy olyan könyvet, amire már régóta vágyol, de soha nem volt rá időd!
  4. Hívj fel 3 embert, akikkel már nagyon rég óta nem beszéltél, de fontos neked!
  5. Előre találd ki az újévi fogadalmad!
  6. Keress egy verssort, ami motivál jövő évben!
  7. Vagy akár keress minden hónapra, vagy hétre egy-egy verssort, vagy idézetet!
  8. Tervezz és kezdj bele egy könyv megírásába!
  9. Menj el egy templomba!
  10. Menj el egy pszichológiai témájú előadásra!
  11. Segíts valakinek, akinek szüksége van rá!
  12. Vegyél magadnak egy olyan könyvet, amit korábban már nézegettél, de valamiért mégsem vetted meg!
  13. Írj össze 5 dolgot, ami örömet jelent számodra!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igytervezem.blog.hu/api/trackback/id/tr957140343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása